Måndag.

åhh jag trodde att jag skulle svimma av trötthet imorse, då skulle jag lätt betalat några hundra för att få sova vidare.
haha. men det var det väl tur att jag inte gjorde, men endå måndagar är alltid sega och nu extra mycket efter att ha varit ledig i 6 dagar.
när jag kom hem så satte jag mig i solen på altanen, solade och åt sushi.
sen så fick jag ett getingstick på benet, smidigt, jag märkte det inte för efter en halvtimme när jag undrade varför det inte slutade göra ont,.

jag skriver 3 dagar från min resedagbok igen....


21 juni 2007 malta -
idag så var det skola tidigt så vi gick upp klockan kvart i åtta och gick och åt frukost.
idag så gjorde vi plaseringstestet i skolan, det gick bra och det var ganska lätta frågor.
efter skolan så samlades vi på beachklubben efter någon timme, vi gjorde lite lekar och badade i havet.
det var jätte salt och det sved i ögonen och halsen ifall man råkade få det där.
sen så skulle jag och jordan gå och ta ut pengar, bankomaten låg inte alls långt ifrån beachklubben, men vi missade den så vi gick 1,5 kilometer förbi den, sen så vände vi igen och såg att den låg nästan presic där vi började.
hahha, vi fick ju en liten promenad iallafall.
när vi kom till globalvillaget igen så badade vi i poolen och åt middag.
sen så gick vi på bio, fantastic4 2 såg vi, det var mycket svalare inne på bion sån det känndes konstigt efter som att det är varmt ute.



22 juni 2007 malta -
idag så har vi varit i maltas huvudstad valleta, det tog ungefär 40 minuter med buss.
Paul, våran maltesiska ledare visade oss runt lite sen så fick vi tid att gå runt och handla och kolla i affärer.
lite senare så samlades vi igen och gick på " the malta experience", en fakta bio kanske man kan säga, om maltas historia.
på kvällen på var det BBQ på beachklubben, det var mysigt :)

   

23 juni 2007 malta - 
Idag så skulle vi följt med till comino by day, men vi hade glömmt att boka in oss så vi var hemma istället.
vi hade jätte mysigt.
vi låg vid poolen och gick till den lilla affären på hotellet och köpte dom chokladbitarna som inte fanns i sverige och hade chokladprovning.
sen så gick vi ner till centrum och åt lunch och badade på beachklubben.
de har varit en mysig dag!
 


Kommentarer
Postat av: maria

Vill också åka!! Ser så mysigt ut!

2008-05-06 @ 10:28:23
Postat av: Malin

Hej!

Måste bara säga det igen, det är asbra att du skriver från din resedagbok. Man får verkligen en bild av hur det kommer att vara där då. Tack så mycket!

2008-05-10 @ 09:05:38
URL: http://mbleedingroses.blogg.se/
Postat av: evelina

hahah jag är med på bilden :) vi var där samtidigt. fast du var nog i den andra gruppen :) haha :)

2008-05-11 @ 15:39:53
Postat av: Anonym

hur länge var du borta? Hade du classic kurs?

2008-05-12 @ 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0