Måndag.

åhhh. gissa vad mina föräldrar hade till mig när jag kom hem från skolan idag...
världens finaste bärbara dator!!
fatta vad glad jag blev, jag har viljat ha en hur länge som helst och extra mycket nu när jag ska blogga till england!
jag skulle ju gå iväg till internet café annars men det här är mycket bättre, så kan jag skriva lite oftare också,
få bara hoppas att min värdfamilj har internet :)
tack så mycket mamma & pappa ! <3



jag måste bara säga att det är verkligen jätte kul när ni kommenterar och undrar saker och säger att ni tycker om bloggen !!
tack så väldigt mycket :)

när jag var iväg på malta så var jag iväg i 3 veckor på classic,
kul att flera av er ska åka dit jag var, jag fortsätter att lägger upp bilder och dagar från resedagboken lite då och då..
imorgon så är det informations möte för mig, några av er kanske redan har varit iväg på det?
det börjar kännas lite att man ska åka nu, förut har det bara kännts overkligt.

aja, ni får ha en fortsatt bra kväll och så kanske jag ser några av er imorgon?
hejdå :)


Kommentarer
Postat av: Thea

En dator! :O Jag är avundsjuk. Jag har aldrig fått någonting så av mina föräldrar. Får alltid spara till allt själv. Händer till och med att jag får betala min mat själv..
Gillar din blogg, kollar den varje dag.

2008-05-12 @ 20:48:20
Postat av: Tina

Hej Naomi
Vad kul för dig med språkresa, ja själv skall jag åka för andra året också, fast jag gör tvärtom england först och malta sen, hade bara en fråga om St Pauls Bay, vad för typ av affärer finns det?
Jag tror även att det var dig jag träffade i göteborg om det är du som är medlem i ef crew?

// Tina

2008-05-12 @ 22:07:23
Postat av: tonja

hej här är jag igen!
jag ska också på avresemöte imorron, hhahah!!
tack för en super blogg!

2008-05-13 @ 14:26:50
URL: http://jagocholle.blogg.se
Postat av: Frida Js

Ja ska förmodligen oxå åka till England nästa år, till Torqway trorja, elr vi får se ;P , men ja ska iaf åka nån gång ;p



PS. Din blogg är jättebra :D , å rolig! XD

2008-05-19 @ 21:53:37
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: Frida Js

TILL THEA SOM ÄR ÖVERST PÅ "KOMMENTARLISTAN" : VAR DE BRA I ENGLANG OCH VART VARU? XXD

2008-05-19 @ 21:55:12
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0