meningen med låten?

HAHHAAHAHHAAH xD
alltså förlåt.
men det här måste vara en av dom dåligaste låtarna som gjorts.
vad är grejen med dom boxande inoljade bikini tjejerna i bakgrunden?
och det är ju inte en så jätte snäll text varför är låten så oerhört mesig då?
och så sitter han på golvet med sin gittar, badbyxor och mössa?
och håret som som sticker ut på sidorna xD
förlåt så jätte mycket om några av er tycker att den här låten är bra,
men smaken är du delad ;)


JAG HATAR DIG - ALEXANDER SCHÖLD

Kommentarer
Postat av: tonja

håller med fullständigt!! och vad han svär!! usch, den där gillade jag inte!!

p.s jag är inte en tant ;) d.s

2008-05-26 @ 20:30:36
Postat av: Anonym

Hej Naomi! LIte tips för bloggen bara ;)



du får gärna byta stil på bokstäverna, dom som du har nu är svåra o förstå. Och sen vill man gärna veta mer om vad du tycker, var det kul i malta? "det var kul" skriver du ibland. men, hur kul var det?! ;)

Ha det bra!

2008-05-26 @ 21:04:09
Postat av: Anonym

Hej Naomi! LIte tips för bloggen bara ;)



du får gärna byta stil på bokstäverna, dom som du har nu är svåra o förstå. Och sen vill man gärna veta mer om vad du tycker, var det kul i malta? "det var kul" skriver du ibland. men, hur kul var det?! ;)

Ha det bra!

2008-05-26 @ 21:04:27
Postat av: Karin

Hej. Texten var ju helt fantastisk. Hur kan man sitta å sjunga jag hatar Dig...mitt liv är värt att leva om jag kan trycka ner Dig....med boxande tjejer i bakgrunden. Jag är ju tant då..till skillnad från Tonja som oxå kommenterat...aa jag är nog bara mål lös. Den får mig att le...men det är nog inte meningen.

2008-05-28 @ 06:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0