värdfamiljen.

TADADA..
japp, jag kollade in på MYlt nyss och jag har fått min värdfamilj :D
gissa vem som var inne på google earth på 2 sekunder?
emma o´sullivan kommer jag att bo hos,, det kanske är någon av er som också ska bo där?
säg till i så fall. :)
ååh vad roligt, änu roligare när man vet hur dom ser ut och så..
är det någon av er som ska bo på global villaget som vet vad det heter?
så kan man kolla avståndet.

men jag säger till när jag har fått någon bild/mail från dom :)

nu ska jag gå ner och lägga mig i källaren igen, det enda stället det är svalt på.
usch för att vara sjuk & ha feber när det är ap varmt :O


Kommentarer
Postat av: Elli

Haha jag gick okcså in på google earth på engång:D Man ville ju kolla om man kommer bo nära skolan och stranden:)

2008-06-01 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0