minnen

idag så tog jag ner påsen med alla malta grejer som ligger i min resväska.
jag har sparat hur mycket som helst, små grejer också.
väskan såklart, t-shirten med allas autografer, skolböckerna, alla rabatt grejer vi fick på stranden, välkomms broshyren, biljetterna, kvitton, ett paket från pannkaks stället ( om ni ska till st pauls bay så måste ni gå dit!, gå mot mcdonalds så ser ni crêpes skylten ;),
och massa andra grejer., en badboll.
det är kul att kolla på allt, men de känns endå lite sorgligt och ledsamt , för jag kommer aldrig få uppleva den tiden igen.
det är så otroligt fina minnen men jag vill ha dom tillbaka, uppleva dom igen, bara en liten stund till.
det skulle såklart vara kul att åka dit igen, men jag vill endå inte det, för då skulle jag förstöra lite av dom minnena jag redan har där, självklart så skulle jag få nya underbara minnen men jag vill endå låta dom minnena vara som dom är, jag vill för alltid komma ihåg malta för just den tiden.
nu vill jag åka ut och skaffa mig nya minnen på nya ställen.
och det är jag helt säker på att jag kommer få.
redan nu i sommar i torquay, och jag kanske kommer sitta och ta upp grejer ur en annan påse om ett år och komma ihåg allt där ifrån och vilja uppleva det igen.
vi kan aldrig få en speciel tid och stunder tillbaka, men vi kan plocka upp saker ur en påse eller i oss själva och tänka tillbaka.
så när jag packar ner alla malta minnen så plockar jag ner allt, men inte i resväskan,
den och jag ska ut och skapa nya minnen i sommar ;)

kram naomi

Kommentarer
Postat av: Maria

Vill du ha lite bilder från Torquay? så du kan drömma dig bort...

2008-05-08 @ 13:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0