Onsdag.


hej :)
idag var det avslutning på dramat, vi kollade på filmen från föreställningen i höstas.
det var hemskt att se. hahha. jag hatar att se mig själv på film.
alla andra var jätte bra men jag såg bara konstig ut.
känner ni också er så när ni ser er själva på film?
vi sprang runt med konstiga peruker, men det var kul att göra det.
jag tycker att det är coolt med människor som kan bjuda på sig själva och vara sig själva även om folk tycker att dom tex. har konstiga kläder, så vågar dom stå för det och fortsätta klä sig så.
skit coolt tycker jag, jag önskar att jag var mer sån själv.
liksom inte bry sig om vad andra tycker så mycket.


föresten jag vet inte hur jag såg dom här klänningarna men jag var tvungen att lägga upp dom.
från vänster är gjord av cgaretter,kondomer,äkta hår, som en hamburgare och den sista av sallad.
undra hur man kommer på den idén. hahah.
jag lägger ut några dagar från resedagboken sen :)



      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det är verkligen inget vidare att se sig själv på film. ^^



Dom klänningarna var riktigt coola ju, tänk om man haft sån fantasi :)

2008-05-22 @ 09:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0