Onsdag.

hejhej :)

idag slutade jag tidigt så jag var iväg och skulle fixa bankomat kort till england, vi skulle ta kort där för skrivaren krånglade, men det kostade 200 spänn för 4 små kort så vi väntar på att skrivaren ska fixa sig :P
hehhe.
jag fick föresten reda på att värdfamiljen jag ska bo i har trådlöst internet så jag kan skriva på den bärbara datorn så ofta jag är "hemma", det är jätte bra tycker jag , så kan jag skriva mycket mer!

Imorgon så tänkte jag att vi skulle ha en liten frågestund här på bloggen.
så skicka in alla möjliga olika frågor om vad det nu kan vara ni undrar så ska jag göra mitt bästa för att svara på dom.
de skulle vara roligt om ni verkligen skickade in frågor nu, jag är säker på att det är flera som undrar samma sak men att alla kanske inte vågar fråga eller tycker att frågan är löjlig.
skit samma, fråga bara på så kommer jag in imorgon eftermiddag och svarar på dom :)
skriv till mig här eller på
[email protected]

jag ska definitivt gå till primark när jag är i england, det finns faktiskt en sådan affär i toruay.
dom är sjukt billiga där, kanske inte jätte jätte bra kvalitet men vad gör det alla gånger.
som den här klänningen här nedanför, finfin, hoppas att den finns kvar när jag åker ;)


Kommentarer
Postat av: elin

jätte Söt klänning måste jag säga! (:

2008-05-14 @ 22:02:36
Postat av: Em

Du vet inte om man bor med svenskar om man går internationell kurs?

Varför har du fått reda på vilken familj i redan? Jag får inte reda på det förrän en vecka innan jag åker (ska till Brighton).

Btw, din blogg är jättebra :)

2008-05-15 @ 13:37:14
URL: http://angelofsorrow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Har du redan fått reda på vilken familj du ska bo i? :O Jag ska också till Torquay den 16 juni, och åker också från Göteborg :)Har inte fått reda på någon familj :S Men jag ska åka på classic. Skulle egentligen åka till Jersey på internationell, men det var för få anmälda så jag var tvungen att byta och det fanns ingen internationell kurs kvar. Men det blir nog kul. Åh jag vill också gå till Primark i Torquay! Kanske kan gå tillsammans ;) Tänkte bara höra, ska du åka ensam eller med någon kompis? Kram!

2008-05-15 @ 14:15:47
Postat av: Olivia

hej Naomi

jag tycker jätte mycket om din blogg :)

jag har fått reda på så mycket saker om Malta(som jag ska till) t.ex. hur det ser ut och massa annat.

jag har en lite fråga till dig.

jag åker nästa år, och jag ska anmäla mig till EF buddy, hur tidigt kommer jag att få kontakt med en annan som anmält sig till EF buddy ??

du kanske inte vet men det vore bra om jag fick svar.



kram olivia

2008-05-16 @ 15:12:58
Postat av: Mia

Heej !

Jag ska på språkresa till st Pauls bay, Malta te sommarn, och jag undrar om det är dyrt på Malta ? :P Finns det mkt att göra på kvällarna i st pauls bay ? (:

//Mia

2008-05-16 @ 16:26:38
URL: http://mmsallstrom.blogg.se/
Postat av: molly

Hej!

jag ska till malta, st pauls bay den 12e juni.

men var det inte krångligt på flygplatsen att hitta ledarna och sånt?

2008-05-16 @ 16:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0