Onsdag.

Hej allihoppa,
jag har presic kommit hem från skolan, skön dag med bara 2 lektioner, idrott och drama och så slutade vi halv 2 ;)
det är såå varmt, det ska bli änu varmare på fredag, seriöst det känns som att det inte var alls längesen det snöade ute . så nu ska jag gå ut och lyssna på kiss och sola hade jag tänkt, kommer in och skriver mer sen,
ha det bra så länge :)


ps. det är flera som har skrivit till mig och frågat varför jag inte har dagens outfit,
framförallt så ska ju den här bloggen handla om språkresan som jag ska åka på men självklart också andra grejer, men om det här är något många vill så kan jag l fixa det.
så vad säger ni dagens outfit eller inte?


mail- [email protected]

Kommentarer
Postat av: Nån

definitivt dagens outfit

2008-05-07 @ 20:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0