promenad & 38 dagar kvar.

image64



Nu har jag varit ute och gått en lång promenad och lyssnat igenom min mp3 två gånger :)
jag såg massa flygplan hela tiden och då tänker jag bara på att snart åker jag..
38 dagar om man ska vara exakt,
38 DAGAR ÄR JU INGENTING !!!!
912 timmar, okej där lät det ganska mycket, men om man tänker att det är 24 timmar på ett dygn...
men ni fattar, de är inte alls långt kvar, ni får följa min blogg när jag är där nere tycker jag,
för jag kommer skriva varje dag, så ofta jag hinner med.
och om ni inte redan ska åka på språkresa så kan jag nästan lova att ni kommer vilja det då ;)


Kommentarer
Postat av: maria

Hej naomi!
Jag har fått fågor om hur Global Village ser ut i St Pauls Bay. Har du några bilder på det? I så fall, snälla lägg ut de på bloggen.
tack och ha en skön helg
m

2008-05-09 @ 14:55:28
Postat av: Anonym

Kommer du ha tillgång till dator och internet?

2008-05-12 @ 14:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0