reseinformations papper.

idag så fick jag lite avrese papper, reseinformation och så..
men inte värdfamiljen en..
mitt ef memercard fick jag, det ska man alltid ha med sig för på visa ställen så får man rabatt när man visa upp det.
och vilken flygplats jag ska åka ifrån,vilken tid jag ska åka, vilken tid jag kommer hem.
mina ledare, ett brev från dom och deras mail adresser.
så jag ska maila dom snart :D
jag fick också reda på när jag ska åka till london och var vi ska bo någonstanns,
jag ska dit på vägen hem om man säger så
alltså så säger jag hejdå till värdfamiljen den 4 och stannar i london till den 6 då jag ska åka hem
det ska bli kul !!
nu börjar det kännas att det närmar sig här...

Kommentarer
Postat av: Elli

Åh jag fick också mitt brev idag :) Hade verkligen väntat på det för jag ville veta lite om min ledare och så. Men oj vad det är många pappren att hålla reda på nu:P Jag ska också till Torquay den 16/5 men jag ska åka Classic. Din blogg är jättebra! Det är kul att läsa om hur det var att åka från en av elevernas perspektiv:)

2008-05-27 @ 18:54:02
Postat av: Elli

Oj jag menar såklart den 16/6 xD :P

2008-05-27 @ 18:54:57
Postat av: sophie,,

fick mina papper idag också, men du har ju åkt en gång redan så då vet du nog svaret på min fråga: Hur många är man i gruppen man gör aktiviteter i? För de e väl inte samma som skolgrupperna elr?

kram

2008-05-27 @ 19:18:46
Postat av: Malin

Har inte fått mina papper än... Skulle vilja ha dom snart, för eftersom jag bor nästan 60 mil från flygplatsen jag ska flyga från (Arlanda) så måste jag ju åka ner dit med tåg dagen innan, och jag måste ju boka tågbiljetterna snart.

2008-05-27 @ 20:32:21
URL: http://mbleedingroses.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jag ska till Malta den 8:e Juli, jag undrar över en lite mer specifik packlista, var det något du hade extra användning för? :)

2008-05-27 @ 23:18:33
URL: http://jjoannaa.bloggagratis.se/
Postat av: Karin

Va roligt att Du fått papprena. Jag visste inte att man avslutade med London. Vad roligt att Du ska åka dit. Jag vill vara med. Men vi kan väl åka dit tillsammans med sen.

2008-05-28 @ 06:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0