Söndag.

tjena allihopa :)

nu sitter jag i solen, lyssnar på musik och skriver lite på bloggen.
hur tycker ni att den är ientligen?
bra? dålig?
vad behövs och vad ska det finnas mindre av?
ni får säga presic vad ni tycker och tänker jag behöver få koll lite på läget nu tycker jag ;)
japp,., annars så ska jag inte göra så mycket idag,
åka och lämna av min kära syster och mamma på flygplatsen för idag så åker dom.
sen så ska vi åka hem till farmor, pappa vill ju gratta henne på morsdag.
sen vet jag inte om det blir till att möta upp någon polare eller något sådant...


VECKANS BÄSTA - jag har fått igång min mp3 :)
VECKANS LÄNGTAN - självklart så längtar jag alltid men nu när min syster åker så vill jag också komma iväg !!
VECKANS SÄMSTA - hejdå mamma & jordan på 6 veckor, mitt pass är borta :O
VECKANS LÅT - deliver us from evil - bullet for my valentine
VECKANS GRATTIS - till mamma på morsdag såklart <33 och alla andra mammor också :)
VECKANS MÅSTE FIXA - mitt pass är borta !! inte bra, nepp nu blir det leta gärnet och ifall jag inte hittar det fixa ett nytt.
VECKANS KÖP - nada, men jag funderar på att fixa lite grejer på onsdag till england, kanske lite tidigt men det är kul :)



DELIVER US FROM EVIL - BULLET FOR MY VALENTINE


Kommentarer
Postat av: Elli

Vart ska dom åka? :P Jag fattar inte:P :D

2008-05-25 @ 21:59:24
Postat av: Elin

Hej :) jag ska också till Torquay i sommar, vilket datum ska du? ska du bo på Global village? :P

2008-05-26 @ 17:24:29
Postat av: Malin

Hej!



Jag tycker, som jag har skrivit flera gånger förut, att din blogg är jättebra, och jag gillar verkligen att du skriver från din resedagbok. Fortsätt med det!

2008-05-26 @ 19:19:42
URL: http://mbleedingroses.blogg.se/
Postat av: tonja

allt är perfekt som det är! you go girl!

2008-05-26 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0