Söndag.

hej igen :)

idag så ställde jag klockan och gick ut på balkongen och lyssnade på musik ett tag, sen så gick jag in och kollade på film, om ödet får bestämma tror jag att den hetter, kanske inte världens bästa film , hehe,
sen så åkte jag och jordan in till stan, tåget stog stilla i en halvtimme så vi blev lite sena.
men vi gick runt och kollade lite, sen satte vi oss vid fontänen brevid storan och pratade i solen.
det var någon som hade hällt typ badskum i vattnet så det var massa skum i :P
    


veckans bästa- att jag har varit ledig hela veckan förutom måndagen,
veckans sämsta- att imorgon så är det inte ledigt mer, gå upp klocken 7 !
veckans låt- give it all - rise againts
veckans skönaste - att det är sol och varmt ute :D                                                                                                  
veckans köp- 2 linnen
veckans obekvämaste- stringjeans?
 




GIVE IT ALL - RISE AGAINST



Kommentarer
Postat av: maria

Du e så grym! Gillar skarpt att läsa din blogg. TACK!

2008-05-05 @ 11:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0