Söndag.

Slapp dag idag igen, bara badat och solat, och spelat lite basket och åkt skateboard.
hoppas att jag har blivit lite brun iallafall, jag ser aldrig sånt själv, tycker att jag ser ut som vanligt :P
jag måste ju hitta en bikini snart, skulle köpa den från h&m men den fanns inte där jag kollade,
jag börjar bli ganska trött på det eviga tjatet om att komma iform till "beach 2008", samma sak varje år liksom.
visst, man vill ju känna sig säker om man ska gå i bikini hela dagarna, men vad är det för mening med att göra massa repotage med smala tjejer som säger att dom måste banta?
som min farbror sa - rund är ju också en form.
haha, det är bra sagt tycker jag :)
meningen är väl att alla ska få se ut som dom vill och kunna känna sig självsäkra i den kroppen man har, och det hjälper ju inte när super smala tjejer säger att dom måste banta.
kul om alla såg ut likadana menar jag, våga vara som du är.

 

Veckans bästa- det är varmt och snart är det sommarlov, alltså åker jag snart :D
Veckans sämsta- att mina fötter har blivit överkänsliga så jag har massa sår överallt,
Veckans köp- ett par sommar skor från h&m
Veckans låt- when i go out i want to go out on a chariot of fire - escape the fate
Veckans ofräschaste- råttan på mcdonalds, jag går nog inte till det mcdonaldset mer...




WHEN I GO OUT I WANT TO GO OUT IN A CHARIOT OF FIRE - ESCAPE THE FATE




PS. hon i blått linne i gårdagens inlägg är inte min syster utan sara, hon som jag delade rum med på malta.
om ni har råkar vara med på några av bilderna som jag lägger ut och det inte är okej för er så får ni säga till, så tar jag bort bilderna, men jag hoppas verkligen att det är okej :)

Kommentarer
Postat av: tonja

hej hej! jag ska till st pauls bay nu i sommar för första gången och jag ville bara säga att din blogg är super! man får veta typ massor av grejer som man inte får från ef! det med mat och att dricka mycket vatten, och lite till! tack!

2008-05-12 @ 17:00:41
Postat av: T h e r e s e

åh escape tha fate <3<3 inte det samma utan ronnie dock :/

2008-05-14 @ 22:00:52
URL: http://meandthetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0