svar till " ef bloggare"

Fråga: skrev din mamma kortet i hennes namn? går det? jag ska fylla tolv år och jag får ju inte ha ett global kort. Stog kortet i din mammas namn?
Måste man inte ha legitimation då? Hon kan ju inte använda det om kassören ser att hon inte heter som din mamma?

Svar: Japp kortet stog på min mamma, det var faktsikt dom på forex som sa att vi skulle göra så, så det är inget olagligt eller något sånt.
man behöver inte legitimation om man bara ska ta ut pengar från bankomaten, som jag och min syster gjorde.
du behöver ju leg om du betalar med kortet, som alltid, men det gjorde vi aldrig och nästan ingen annan heller.
så det funkar jätte bra så länge du tar ut pengar ur bankomaten, då behöver du inte legitimation.

Fråga: Hur ser väskan ut? Alltså den man får av EF.

Svar: hahha, om du menar den man får som ryggsäck på språkresan så ser den ut så här,
kanske inte världens tydligaste bild men jag hoppas att den duger.

image43

hoppas att du fick svar på det du undrade! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fortsätter lite på ryggsäckstemat med en till fråga:

Fick du EF-ryggsäcken innan du åkte till Malta?

2008-05-03 @ 17:49:03
URL: http://mbleedingroses.blogg.se/
Postat av: EF Bloggare

Tack för svaren. Jag behövde verkligen några lösningar på dem frågorna. TACK!!
:)

2008-05-04 @ 18:28:43
Postat av: Josefin

delade du rum med någon? isåfall hur många? hur varmt var det? hur gammal är din syster som var med dig? har du fortfarande komtakt med dina kompisar som du fick förra året på Malta?

2008-05-18 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0