Tisdag.

Hej allihopa :)
japp. idag har jag varit på avresemöte, jag fattar fortfarande inte att jag ska åka :P
hahha. men det var roligt, kul att höra om sig själv när dom presenterade bloggen.
några av er kanske var där?
jag stannade kvar lite efter och svarade på några frågor men sen var jag tvungen att springa iväg för att hinna med bussen, så om några som var där inte hann ställa sina frågor så kan ni bara skriva dom här så tar jag upp dom i bloggen, självklart så kan alla andra också skriva men det vet ni ju redan :P

svar till Tina som undrade vilka affärer det fanns i st pauls bay :
det är messt bara små mysiga turist affärer i själva st pauls bay.
det finns några smyckes affärer och några klädaffärer.
men i valletta och i st julians så finns det massa affärer och köpcentrum.
när jag var iväg så åkte vi till valletta ca 3 gånger och st julians 1 gång, så om man vill handla kläder så finns det tid till att göra det.
men det är verkligen hur mysigt som helst i st pauls bay.
och jaa jag är med i ef crew, så det var nog dig jag träffade, jag tror att jag kommer ihåg dig :)

ha det så bra :)
kram naomi

Kommentarer
Postat av: MILLA

Hej! Såg din blogg i efs utskick. Själv skulle jag också åkt 2008, men drabbades utav en djup depression så jag ser fram emot min resa nästa år! Då ska jag till USA, Kalifornien :)

2008-05-13 @ 21:33:33
URL: http://doden.blogg.se/
Postat av: S

Jag är också med i EF crew, synd bara att man inte är så aktiv och man inte bor i Stockholm :/

Men vet inte direkt om man ska ringa eller maila om man vill ha nya kataloger och sånt för att dela ut.. låter säkert helt blåst nu, men jaja :P

2008-05-14 @ 16:14:34
Postat av: Linnea

Är det många som super i st:pauls bay?

2008-05-14 @ 17:13:28
Postat av: Tina

Ja tack för svaret :P jo nui är jag säker på att det var dig jag träffa . Ha det bra!

2008-05-14 @ 17:14:46
Postat av: Malin

Hej!



Jag var på ett avresemöte i onsdags. Jag bor ju i Östersund, så jag hade 60 mil att åka till Stockholm, men det var värt det! Jag fick jättebra svar på mina frågor, så nu vet jag mycket mer om resan. Dessa möten är verkligen bra, man får så mycket bra och viktig information. Åh, gud vad jag längtar tills jag ska åka! :D

2008-05-16 @ 09:04:58
URL: http://mbleedingroses.blogg.se/
Postat av: Frida Js

Vet du nått om att vi som också ska åka får lägga ut våran blogg såhär och skriva under resan och ha den länkad?



PS. Hur mkt besökare får du om dan ungefär? XD , måste va väldigt många ;P

2008-05-19 @ 22:07:36
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0