Torsdag.

hejhej :)

det har varit ganska stressigt idag så jag tänkte ta alla frågor imorgon istället, så ni får en dag till på er  ;)
jag såg american crime igår,, en film baserad på en verklighändelse.
den är jätte hemsk, men väldigt bra, man blir verkligen berörd av den.
    nää nu ska jag gå och äta, har inte rikigt hunnit med det idag,, inte alls bra, men ibland så går det inte ihop helt enkelt.

föresten om ni också ska åke till torquay den 16 juni så får ni gärna mejla mig, särskilt om ni ska åka från göteborg, jag vet inte någon som åker där ifrån nämligen,
även om ni åker på classic så kan det ju ändå vara kul att prata med varanndra :)

hej då :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan!

Jag skall också iväg till Torquay den sextonde, men reser från Finlands EF. Tre veckor skall jag vara där (första gången!) Ser verkligen fram emot det och det är först nu som jag fattat att jag faktiskt ska iväg... Kommer inte på nårgra frågor just nu. Lycka till med din resa kanske ser vi varandra nån gång =)

2008-05-16 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0