Torsdag.

hejhej :)

idag så var jag ledig från skolan så jag och mamma åkte in till stan och fixade lite ärenden.
sen så åt vi en sen frukost/lunch på hardrock, löken som man fick till hamburgaren var typ den största jag hade sett i hela mitt liv, så vi var tvungna att skoja om det såklart :P.. japp extremt moget, alla undrade nog vad vi höll på med ,  ni får ignorera att bilderna är i motljus så det ser ut som att vi har världens minsta ögon ;)
     

sen så gick vi runt på stan och kollade på skor och lite grejer,
min mamma är bäst i världen <33

jaa, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, gå ut i solen eller något.
ni får ha det så bra allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0