frågor & svar

HEJ IGEN :)
jag vet att jag sa att jag skulle skriva från resedagboken men jag kan inte riktigt komma åt den just nu,
om ni förstår vad jag menar,, den är inte på samma ställe jag är på :P
så jag tänkte att jag skriver 2 dagar imorgon istället och tar och svarar på några frågor som har kommit in :)

hur många är man i gruppen man gör aktiviter med?
den gruppen man gör aktiviteter med är ju liksom "hemma gruppen".
förra året när jag var iväg så var vi 33 st i våran grupp.
jag räknade presic på gruppkortet man tog , och jag trodde inte att vi var så många för det känndes verkligen inte som att vi var det.
men det var vi 33 st, det är nog en ganska stor grupp tror jag, ofta är man nog lite färre.
men det känndes verkligen inte som att vi var så många :O

shoppade du mycket när du var i malta?
njaa hyfsat mycket shoppade jag väl.
vi handlade mat/godis/glass.presenter, grejer och lite kläder.
men jag handlade nog ändå lite grejer till mig själv, alltså kläder eller andra små grejer.
malta är ju inte riktigt ett land som är kännt för sina kläder, det är mer turist skulle jag nog säga.
jag och jordan handlade presenter till alla, och efter som att vi är 10 personer + något litet till släkten, så gick det nog lite pengar där också.
klart att det är roligt att ha med sig något litet till dom där hemma, men det här året så kommer jag inte alls fokusera så mycket på presenter som jag gjorde då.
jag hade med mig ca 3000 till malta och alla dom pengarna gick åt, så shoppade gjorde jag väl :P


 2 DAGAR RESEDAGBOKEN KOMMER IMORGON !!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hade tänkt att ha med mig ungefär dubbelt så mycket som du, typ 6000, så om du klarade dig på 3000, så klarar jag mig nog på det jag hade tänkt ta med mig! :p

2008-06-03 @ 11:19:34
URL: http://mbleedingroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0