and I miss you

hejhej.
nu sitter jag hemma hos tommy,hannele & silas.
idag stog jag på mässan till klockan halv 2 och sen så åkte jag och träffade Rebecka i ca 1 timme och Filippa i 10 minuter.
bara Ph som fattades,som jag har saknat dom människorna.
ojojoj, 
det är synd att - the bloody swedes - bor så långt bort för jag saknar dom himmla mycket också.
vi får ta och träffas snart.
för er som inte fattar vad jag snackar om så är - the bloody swedes - mitt underbara lilla gäng från Torquay i sommras.

imorgon så kommer jag hem igen ca klockan 6 efter dansen, så då kommer det att bli bättre uppdatering här på bloggen.
känns ju lite halv kul att sitta vid datorn nu, så jag hoppas att ni som har klagat på mig håller ut och stannar kvar,
jag får ju dåligt samvete när ni håller på så :P
men jag ska uppdatera mer när jag kommer hem.
tills dess så får ni ha det så bra 
see u :*


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej Naomi, din blogg är bäst!



Jag skulle bli glad om du svarade på den här frågan. Jag har bokat st Pauls bay global village Ef språkresor men jag är lite rädd för att åka. Jag är bara 13 och jag ska åka dit med en vän är det mycket droger/drickande där? Jag är rädd för det. Och är det typ alltid ledare med? Jag menar på kvällarna och så, för jag vill inte vara ensam ute på kvällen. Och sen är jag rädd att typ någon kommer in i hotellrummet! Finns det alltid ledare på plats? Jag vet, det blev lite långt men jag skulle verkligen bli glad om du svarade!

Kram

Hanna

2008-11-15 @ 02:07:41
URL: http://hhhannaaaaa.blogg.se/
Postat av: Ellinor /Tacksam för svar!

Hejhej, jag fick för min mamma nu efter lite tjat! Hade tänkt åka till Torquay eftersom det verkade så bra där. När man ska beställa, vad är skillnaden mellan international och classic? ;) Tacksam om du svarar till mig i min blogg så fort som möjligt! ellinorberglund.blogg.se

2008-11-15 @ 15:52:47
URL: http://ellinorberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0