bang bang in my head

hej,
jag kan inte ladda upp bilder just nu, annars så hade jag tänkt ladda upp en bild på den abslut finaste tröjan just nu.
memen, kanske det funkar lite senare.
klockan är redan halv 6, och dagen har gått sjukt fort.
just nu sitter jag och stickar på min röd/grå randiga halsduk.
jag sov 12 timmar inatt och hela morgonen hade jag så ont i huvudet att jag började blöda näsblod.
jag har faktiskt aldrig blöddigt näsblod förutom en gång när jag var typ 8 eller något och rammlade ner för min kompis elins stuttsmatta och fick världens fläskläpp.
så nu vet ni det ;)
så jag har faktiskt bara gått runt och släppat hela dagen i pjamas.
jag kollar in efter att jag har ätit middag och kollar om det går att ladda upp bilder.
see u :*

Kommentarer
Postat av: Johan

Började du blöda näs blod för att du hade ont i huvet?:S. Äckligt

2008-11-02 @ 19:50:38
Postat av: Anonym

vad tycker du är bäst global village eller värdfamilj?

2008-11-02 @ 20:57:39
Postat av: Anonym

tröttnar man på torquay? alltså blir det tråkigt? hur uttalas torquay?

2008-11-03 @ 15:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0