bounce

hallå mina små hjärtan
så säger alltid en av mina danslärare, det är lite gulligt tycker jag.
jag är på danshuset och har precis kommit ut från dans nr 1 och ska snart gå in till dans nr 2.
jag har inte varit hemma idag än men jag slutar dansa klockan kvart i 8 och sen så åker jag med pappa hem.
jag har svinigt ont i huvudet.

föresten, är det några av er som bor i göteborgs området?
ef har nämligen bett mig att ringa runt lite till folk som har beställt kataloger och varit med i olika tävlingar,
så bli inte förvånad om jag ringer till dig snart ;)
hahha.

och tack så mycket för att flera av er länkar till mig och tipsar om bloggen i era bloggar,
det uppskattas mycket
puss&kram


Kommentarer
Postat av: Cicci

Bounce är galeeet bra!

2008-11-10 @ 18:40:19
URL: http://randigkaka.blogg.se/
Postat av: Jordan:)

ååhå, gud vilken cool bild!

2008-11-10 @ 19:06:33
Postat av: Ellinor /Tacksam för svar!

Hej, jag har kollat igenom alla dina inlägg från när du var på språkresa iår. Det var verkligen jättesorligt att läsa när ni skulle skiljas och det, jag var påväg att börja gråta. Sån är jag, känslosamm! Hehe, jag är född -94, nästa år skulle jag vela. Eller ja, VILL åka på språkresa. Men mamma säger att jag inte får föränns efter nian, hur ska jag övertala?

2008-11-10 @ 19:55:58
URL: http://ellinorberglund.blogg.se/
Postat av: jasmine

hur lång är du? :)

2008-11-10 @ 21:24:14
Postat av: Anonym

finns det några status-indelningar när man är iväg? typ att några är coola och några är töntiga?

2008-11-11 @ 16:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0