´´

jag är tillbaka föresten, från tyskland, om ni inte märkte det på att jag har svarat på lite frågor i inlägget nedanför.
jag tänkte lägga in lite bilder på allt möjligt men jag hittar inte min kamera.
så jag gör en liten lista på några av dom sakerna som far igenom mitt huvud just nu ;

- jag mår illa
- jag har köpt ett garnsnystan som innehåller 750 m garn, det är jätte fint mörkblått
- .. och jag vill hemskt gärna ha en halv stor t-shirt i den färgen
- min mamma har förbjudit mig att använda mina converse mer
- lovet är snart slut
- dansbands kampen låter som ett sjukt tråkigt program
- imorgon måste bli en bra dag


för imorgon så är det sista dagen på lovet och egentligen så måste jag plugga franska till dom 2 proven i veckan,
 + 5 andra prov i olika ämnen.

men jag känner inte för det.
imorgon vill jag vara glad,kolla på en bra film med någon jag tycker om, prata om djupa saker, göra moln när jag andas för det är så kallt, känna solen, gå på gatan och sparka på löv, ta några fina kort och känna mig bra.
det är vad jag känner för att göra imorgon,
inte plugga franska !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0