frågor & svar

kan inte du tipsa om några av dina kompisars bloggar ? :D
du verkar ha många kompisar, hur har du fått alla dom ?
svar -
ingen av mina kompisar har bloggar, vad jag vet iallafall.
och jag förstår inte riktigt resten av frågan faktiskt, hehe.

är det flest tjejer eller killar som åker?
svar -
det är nog ganska lika faktiskt.

Hur menar du med jobbat ihop språkresan? Har du sparat pengar?
hur tjänar du ihop det? hur mycket får du i månadspeng?
svar -
jag får hela mitt barnbidrag.
och jag städar på min pappas kontor som extra jobb, och ibland så gör jag lite andra grejer.
jag menar det jag säger, att jag jobbar för dom.
men det är det värt det ;)

tack för alla komplimanger,kritik, halloween kostyms förslag, hjälp om usa resan, och jaa för att ni läser bloggen.
tusen kramar to you guys !

Kommentarer
Postat av: lisen

Jag har en fråga... Hade du med dig någon dator till malta? Var det fint där bodde? Ska till malta med ef nästa sommar!

2008-11-01 @ 23:15:14
URL: http://WaterWay.devote.se
Postat av: lalal

Hej naomi.

Funderar på Torquay nästa sommar men, är lite rädd för det här med familjerna. Vad händer om man hamnar i en familj man absolut inte trivs i? Kan man byta, får man reda lite om familjen innan man anländer?



SUPERBLOGG btw! läser den varje dag :)

2008-11-02 @ 00:40:10
Postat av: Ella

Om man bor i värdfamilj kan det vara så att tjejer och killar bor ihop, eller är det bara tjejer & tjejer och killar & killar?

2008-11-02 @ 11:45:49
Postat av: Anonym

men om det är någom av dina kompisar som skaffar en blogg så kan du väl skriva dom här ? :D asgrym blogg btw !

2008-11-02 @ 15:45:26
Postat av: Anonym

men om någon av dina kompisar skaffar en blogg kan du väl skriva dom här ? :D grym blogg btw

2008-11-02 @ 15:46:32
Postat av: Alina

Godagens! Hoppas då får en trevlig Söndag! :)

2008-11-02 @ 15:51:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Om du åker till USA nästa år. Vad ska du åka till det 4:e året? Australien =) Grym blogg! =)

2008-11-02 @ 20:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0