3 x naomi

3 frågor om moi

Vart bor du någonstans?
svar -
i göteborgs området :)

din syster är ju typ modell, kan du inte berätta lite om det?
svar -
faktiskt,, så kan jag inte det.
uppfatta mig inte fel nu, inte någon.
men jag är så sjukt trött på att hon alltid skiner över mig , att jag alltid är sämre.
och det här är min grej och om jag börjar prata om min syster så kommer hon ta över, så dom det brukar bli.
och det menar jag inte som kritik mot någon eller henne, det är bara så det är just nu.
men hon är min bästa vän och jag älskar henne väldigt mycket.

vad är det viktigaste beslutet du gjort?
berättar du mycket personligt om dig själv i bloggen?
svar -
svårt,,
kanske att jag bestämmde mig för att det fick vara nog och byte klass.
sen att det fanns personer runt omkring mig som hjälpte mig med det är jag väldigt tacksam för.
det beror ju på hur man menar med personlig, på olika plan kanske?




Kommentarer
Postat av: Anonym

trivdes du inte i den andra klassen? jag har känt likadant...

2008-11-06 @ 16:19:42
Postat av: isabella

är du forfarande vän med dom i din gamla klass, har dom gjort något dumt?

2008-11-27 @ 12:04:31
Postat av: Genna

Mobade dom dig i din andra klas?Jag e också mobad kramar GENNA PS jag älskardin bloog!!!!!!! (L)

2008-12-04 @ 15:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0