insane

låten i inlägget nedanför är min och fillans låt :*
vi ska lyssna på den när vi lyfter, på väg till .....USA !!!!
alltså, förstår ni att jag är glad eller?


fillans moster bor i usa, nära new york, så jag och fillan började prata om att det skulle vara kul om vi kunnde hälsa på henne eller något.
i måndags så kom hon och såg helt allvarlig ut och sa att hon behövde prata med mig..

fillan - naomi, du vet det här med usa?...
naomi - åhh, nej gick det inte..
fillan - VI SKA TILL USA !!!!!

shitshitshit, vi hoppas på att kunna vara där i en månad, så nästa år så blir det förhoppningsvis USA i 2 månader.
så vi håller på att kolla efter extra jobb och grejer, lättare sagt en gjort när man är 14...
men nu sparar vi och längtar så sjukt mycket,
och sen språkresan, som jag satt och tänkte på hela helgen när det regnade så mycket.
jag tror att jag drömmer.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

är det fler som sakt att dom ska till torquay, om du skulle skriva en lista eller så.

Ha det bra Puss!

2008-11-19 @ 21:05:32
URL: http://annaringbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0