oh shiny

hello sunshines.
idag har jag stått på mässan, det var roligt.
sen så åkte jag och möte pappa och köpte skor, ojojoj, ni får se dom när jag har tagit kort på dom.
dom är efterlängtade kan jag ju säga ;)
sen så tog vi en fika med farmor och jordan,
visste ni att det finns kontaktlinser med kristaller i för att det ska se ut som att ögonen blänker ?,
hahha, helt konstigt.
nu ska jag snart gå på bio med farmor & k-å, burn after reading tror jag ett den heter,
någon som vet någon om den?
jag märker väl snart om den är bra iallafall.

imorgon står jag på mässan igen till klockan 2 och sen så ska jag träffa några personer som jag har saknat ihjäl mig efter,
see u :*



Kommentarer
Postat av: Anonym

ärligt talat, du måste börja uppdatera mera. slutar snart läsa! :'(

2008-11-13 @ 17:27:35
Postat av: Jordan:)

man blir nästan arg bara man tänker på att det finns kristaller i linser! ärligt talat! hahah.

2008-11-13 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0