torsdag

skolan - seegt, försov mig, höhö.
sista lektionen franska, våran lärare råkade måla på en tavla man inte skulle måla på.
hon fick panik, bad oss att hämta vatten och skrek att hon inte skulle få lön på flera månader.
haha.

övrigt - jag dricker varm choklad som blev för varm,
jag måste spara jätte mycket pengar och vet inte vad jag ska få tag på dom,
det värsta är att jag kanske inte kan fortsätta på dansen nästa år + att jag har lite kvar att betala av på den här terminen.
och att det kanske inte blir så mycket aktiviteter i usa på språkresan :/
betygen sätts nästa vecka.
dans uppvisning i 3 dagar, drama föreställning och lucia tåg.
hard work work ;)
nej, haha, men det här med pengarna blir lurigt, damn it att det inte finns extra jobb för en 14 åring, särskilt inte på vintern.
mina små syskon har lärt sig att uppskatta vänner, troligen ett av världens bästa program.
deras mega box kostar 1000 spänn, oho.
så nu kan vi kolla på dom 2 avsnitten som går på kvällarna utan massa bråk.
schysta bananer ;)

nu ska jag plugga humanism och sen kolla på bridget jones för 3 kvällen i rad, kanske dags att införskaffa 2:an också?

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-27 @ 20:46:10
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Önska dig pengar i julklapp!

2008-11-28 @ 15:08:41
Postat av: Anonym

åhhhh uppdatera mera!

2008-11-28 @ 21:04:18
Postat av: anna:)

inte för att verka mammig, men kanske du kan vänta ett år , och sen göra en fantasktisk resa? jag vet inte, själv ska jag kanske till malta, junior då, om du hinner, skulle du kunna ha någon sån där ''frågestund'' då?:)

2008-11-30 @ 00:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0