frågor & svar

är det bara fjortisar på resorna?jag är tjock,finnig och osminkad,kommer jag att ha svårt att få vänner?jag vill helst åka till torquay,men det verkar vara såna vilda fester och typ bara fjortisar,är isle of wight kanske bättre?asså om man ser förjävlig ut(jag har inte dåligt självförtroend,jag är bara ful),får man vänner då? tänk om ens rumskamrat är värsta fjortisen,också sitter jag där helt ensam.......
svar -
för det första så tycker jag att det är ganska så hemskt med en sån här fråga.
är det bara utseendet som spelar roll?
skärp dig för guds skull, och det menar jag inte som något elakt utan mer som, kom igen nu tjejen/killen!
och den här fjortis frågan, som många har frågat det senaste.
det är ju människor, klart att det finns några "fjortisar", det finns också några som har blå gröna ögon,
förstår ni vad jag menar sluta häng upp er på det nu, alla sorters människor sammlas på språkresor, det ät en av dom grejerna som gör det så kul!
Torquay är ett jätte bra ställe, jag tycker absolut att du ska åka dit!

är det enkelt att hitta i Torquay?
och så tänkte jag är det många språkresestudenter där? eller är det ett av de mindre resmålen??
svar -
första dagen så tänkte jag att jag skulle gå vilse hela tiden, men efter townwalken som du går på (första dagen så fick jag lite bättre koll + när du har gått på vägarna några gånger.
och det gick jätte bra (tillslut) att hitta ;)
torquay är ett av dom populäraste resemålen !

Jag skulle verkligen de va jätte kul om alla som ska till Torquay mailar sina bloggar/msn och se vilka som ska dit i sommar! För som sagt ska lilla jag såklart dit, inspereras en del av dig Naomi,för resevalet:)
svar -
vad kul att du inspirerades lite av mig till att välja torquay, det är underbart där !
och jaa!! kom igen nu ni som ska åka till torquay (jag vet att det är en del), skriv era bloggar/mail.

Hej hej Naomi, din blogg är bäst!
Jag skulle bli glad om du svarade på den här frågan. Jag har bokat st Pauls bay global village Ef språkresor men jag är lite rädd för att åka. Jag är bara 13 och jag ska åka dit med en vän är det mycket droger/drickande där? Jag är rädd för det. Och är det typ alltid ledare med? Jag menar på kvällarna och så, för jag vill inte vara ensam ute på kvällen. Och sen är jag rädd att typ någon kommer in i hotellrummet! Finns det alltid ledare på plats? Jag vet, det blev lite långt men jag skulle verkligen bli glad om du svarade!
Kram Hanna
svar -
jag har ju faktiskt också varit där, på st pauls bay global village, när jag var 13,
jag antar att du åker junior resa?
jag såg inte något drickande när jag var där och jag kännde mig trygg.
ledarna bor på global villaget och kollar alltid så att ni är hemma i tid, och dom har alltid på sina telefoner så du kan alltid få tag på dom!
självklart kommer inte någon in på hotell rummet !
och det gör inget om du har många frågor, det viktigaste är ju att du får svar på dom !
:)

Hejhej, jag fick för min mamma nu efter lite tjat! Hade tänkt åka till Torquay eftersom det verkade så bra där. När man ska beställa, vad är skillnaden mellan international och classic? ;) Tacksam om du svarar!
svar -
grattis grattis får man väl säga då ;)
torquay är hur bra som helst!
skillnaden mellan classic och international är...
classic - du har bara svenskar i din grupp som du är med på aktiviteter och i skolan.
international - du har folk från olika länder i din grupp som du är med på aktiviteter och i skolan,
t ex: svenskar,franskmän,italienare och finskar.
när jag var i torquay så åkte jag på international och det är verkligen super kul, jag rekommenderar det :)

Hej.
Nu är det såhär att jag är i full gång och letar efter en språkresa till sommaren.
Såg att man kunde läsa och titta på bilder på din blogg. Jag undrar då om Torquay var ett bra ställe att åka till? Vädret-klimatet?
Det skulle vara snällt om du svarade för jag är i stort behov av svar, vill ju inte lägga pengar på ngt onödigt.. ; )
//Isabell
svar -
att åka på språkresa är absolut värt pengarna, och torquay är ett super ställe att åka till!
ett väldigt populärt resemål bland studenter över hela världen !
klimatet är i stort sett samma som svensk sommar.


jag svarar på frågorna i bloggen, inte i era bloggar, det blir mycket enklare så.
jag hoppas att det går bra för er :)




Kommentarer
Postat av: fanny :)

bloggar inge vidare men jag ska till torquay i sommar :D



ffannyk.blogg.se

[email protected]



skulle jag skriva dem i en kommentar vet jag inte men jag gör det iallafall :)

2008-12-28 @ 15:21:07
URL: http://ffannyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0