frågor & svar

Hallå där! Jag tycker att du har blivit sjukt duktig på det du gör! Att du inte släpper tag om bloggen och ditt samarbete med EF. Riktigt avundsjuk faktiskt!
Jag funderar på att åka tillbaka till TGV (Torbay Global Village) nästa sommar igen. Tycker du att man inte ska åka tillbaka där man redan har varit även fast det var hur underbart som helst?! :D
svar -
åhh, du förstår inte hur glad jag blir när du säger så, tusen tack verkligen !!!
jag tänkte så här när jag bokade min andra språkresa.
jag hade så himmla roligt på Malta, och det är klart att jag skulle vilja uppleva det igen med samma personer.
och just den resan kommer jag alltid förknippa med dom personerna och jag vill behålla dom minnena som dom är, och skapa nya minnen på andra ställen med nya personer.
samma som med torquay jag vill alltid komma ihåg den tiden med dom personerna.
men om du känner att du vill åka tillbaka så ska du ju absolut göra det :)

Hej Namme! =)
Jag har bokat språkresa till Malta sommaren 09. Jag ska åka på classic men en kompis och bo på global village. Precis som du gjorde. Men när jag har hittat bloggar på nätet så står det att det bara var fest hela tiden! Och jag vill inte festa. Jag vill lära mig och inte hamna i trubbel om man säger så. Jag är rädd för att hamna fel. Alltså med droger och alkohol. Snälla vad ska jag göra? Behöver jag vara orolig? Och finns det ledare där hela tiden? Snälla svara! Jag har frågat förut men inte fått något svar.
Kram från Demitra
svar -
vad kul att du kallar mig Namme, det kallade alla mig i 3:an :P
festa = dricka och sånt såg jag inget av och jag tycker att det är fruktansvärt dumt att göra det.
och om det nu skulle vara några som gör det så behöver du ju inte göra samma sak eller ens umgås med dom, det är ju inte så kul att bli hem skickad.
festa = ef discon och sånt, som jag inte tror att du menar men endå, det är bara kul, ledarna är med och allt.
ledarna finns alltid och kontakta och är ute på stan under hela kvällen för att ni ska känna er säkra och så att kolla att allt går bra.

Hej! Jag bara undrar vilken sida som du startade din blogg på?? Jag vill nämligen också göra en egen blogg. Hadet bra!!
svar -
jag har ju en blogg.se blogg så om du vill starta en sådan så går du bara in på blogg.se.
nästan högst upp på ena sidan så finns det en grön knapp med texten - skapa en blogg -
och sen är det bara att tuta och köra ;)




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej, är det mycket sol i torquay? :)

2008-11-23 @ 11:02:26
URL: http://ellinorberglund.blogg.se/
Postat av: anna:)

jag läste din blogg från malta, men hur länge får man vara ute själv på kvällarna? :)

2008-11-23 @ 22:38:19
Postat av: Elin

hur får men in en youtube film på blogge?

2008-11-24 @ 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0