frågor & svar

Hej är en tjej på 15 år.
Vad för sorts kläder ska man ha med sig till Torquay i sommar?
svar -
england är ungefär som svenska sommrar, regnigt ibland och sol ibland.
så även om torquay tillhör en av dom delarna i england det blir varmast i så skulle jag ta med mig lite av varje.

trivdes du inte i den andra klassen? jag har kännt likadant...
svar -
det är inget jag vill ta upp här men om jag ska göra det kort och lätt så kan jag ju säga att det helt enkelt inte funkade.
vad tråkigt att du har kännt/känner så, hoppas att det är/blir bättre !

vad har din tandborste för färg?
svar -
den är ljusblå ;)

Hade du med dig någon dator till malta? Fanns det internet på global village i sådana fall?
Var det fräscht på global village?
svar -
   när jag var i malta , st pauls bay , så hade jag inte med mig en dator.
jag hade ju inte bloggen då, och jag rekommenderar inte att ta med sig en dator.
det fanns ett jätte bra internet café inte alls långt  ifrån global villaget,
som vi brukade gå till när vi ville ha en dator.
jag tror inte att det fanns trådlöst på global villaget men jag vet inte säkert.
rummen var mysiga och fina, inte första klassiga men helt okej.

Jag vill veta typ om det var långt till centrum i malta och om man var tvungen att betala utflykterna när man for iväg på det.
svar -
från global villaget i st pauls bay var det inte alls långt till centrum.
man kan ju köpa fun pack innan man åker och det finns aktiviteter man kan köpa på plats om man vill lägga till något, om det är det du menar?

När du ringer till EF kontoret, känner de igen dig då? Om du säger, hej det är Naomi svarar dom typ -Nämen hej! Ringer du!
svar -
hahah, jaa det gör dom faktiskt !

Borde inte du ha åkt på juniorresa i somras? Med tanke på att du är 94:a.
svar -
när man är 14 så har man ju fördelen att man kan välja ;)
hahha, och jag valde 14-18 för att jag kännde att det passade mig bättre den här gången :)


Ungefär hur gamla är de flesta som åker på ''senior''resa? Medelåldern eller vad man ska kalla det. På junior var det mest 13 & 14 åringar :P
svar -
medelåldern ärväl ungefär 14-15-16 på "senior" resorna.

Hur skulle du designa dina drömstrumpor?
svar - om du menar vanliga strumpor som man använder varje dag så skulle jag kanske göra leopard stumpor ? hälften vita/svarta ? med rosetter eller karuseller på? noter? spets? röda ?
jag vet inte riktigt :S
hahaha












Kommentarer
Postat av: Jordan:)

Din strumpa gör mig glad Naomi! hahaha

2008-11-10 @ 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0