frågor & svar

Hej naomi.
Funderar på Torquay nästa sommar men, är lite rädd för det här med familjerna. Vad händer om man hamnar i en familj man absolut inte trivs i? Kan man byta, får man reda lite om familjen innan man anländer?
SUPERBLOGG btw! läser den varje dag :)
svar -
åk till torquay !! det är så underbart där.
om du absolut inte trivs i familjen av andra skäl än att maten inte är god eller liknande så pratar du med din ledare och så försöker du, din ledare och din värdfamilj komma fram till en lösning, så du ska inte vara orolig för det.
du får kontakt uppgifter till din familj innan du åker så att du kan maila till dom om du vill :)

Om man bor i värdfamilj kan det vara så att tjejer och killar bor ihop, eller är det bara tjejer & tjejer och killar & killar?

svar - i värdfamiljerna så bor det bor det bara tjejer eller bara killar, studenter alltså.

Hej! Om du åker till USA nästa år. Vad ska du åka till det 4:e året? Australien =) Grym blogg!
svar -
jaa, haha, det är frågan, antagligen så kommer det inte bli något 4:e år för min del :)

hur länge tog det att åka buss från global villaget på malta till skolan? Och vad kostade det? hade du buss kort?
svar -
det har jag faktiskt glömt bort lite men ca 15 minuter skulle jag tippa på, på malta så hade jag inte buss kort.
utan man köpte enkel biljetter och dom kostade bara några kronor.

vilka bloggar brukar du läsa?
svar -
inga speciella faktiskt.

tröttnar man på torquay? alltså blir det tråkigt? hur uttalas torquay?
svar -
jag tröttnade inte på torquay, det är bäst där och jag var där med underbara personer.
vissa säger det som torquay andra säger det som torqi, jag vet inte riktigt vilket som är rätt faktiskt :S

vissa frågor liknar varandra väldigt mycket så även om det inte är exakt era ord så hoppas jag ändå att ni hittar svaret på eran fråga annars - som vanligt - ställ frågan igen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det bara fjortisar på resorna?jag är tjock,finnig och osminkad,kommer jag att ha svårt att få vänner?jag vill helst åka till torquay,men det verkar vara såna vilda fester och typ bara fjortisar,är isle of wight kanske bättre?asså om man ser förjävlig ut(jag har inte dåligt självförtroend,jag är bara ful),får man vänner då? tänk om ens rumskamrat är värsta fjortisen,också sitter jag där helt ensam.......

2008-11-10 @ 16:12:29
Postat av: Anna

Hejhej :)

Jag har skrivit en fråga till dig förut angående Toruqay.

Men to the point.Sedan jag ställde frågan har jag sett att du har svarat på liknande frågor och det verkar som det är hur många som helst som ska till Toruqay och det verkar ju hur kul som helst men det skulle vara lite roligt om du hade deras bloggar så man kan kontakta dem? :) Bara om du har tid och lust!

2008-11-10 @ 18:19:02
URL: http://prepared.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejhej :)

Jag har skrivit en fråga till dig förut angående Toruqay.

Men to the point.Sedan jag ställde frågan har jag sett att du har svarat på liknande frågor och det verkar som det är hur många som helst som ska till Toruqay och det verkar ju hur kul som helst men det skulle vara lite roligt om du hade deras bloggar så man kan kontakta dem? :)För jag ska också dit!:) Bara om du har tid och lust!

2008-11-10 @ 18:19:39
URL: http://prepared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0