ping pong

hejhej,
jag kom presic hem från dansen, eller okej för en och en halv timme sen ;)
hahha,
 på centralen så var det en äckel gubba som försökte ragga upp mig, började smeka mitt lår.
han var iallafall inte från sverige så han pratade bara engelska sa han.
så jag sa till honom 2 gånger att - please leave me alone - innan han gick.
jag fick användning för min engelska skulle jag bara säga ;)
och vi hade engelska prov och franska prov idag.
hela den här veckan är det bara massa prov prov prov ,,, och prov.

det är snart jul !!!
hhaha, jag går iallafall runt och sjunger - all i want for christmas is you - hela tiden, och alla pratar om julklappar.
pepparkaks deg, röda snören, grannar, tomtar, renar, mistel, och coca colas jul reklam, hahha.
synd att dom tog bort den gamla, jag tyckte alltid att den var så julig när jag var liten.


om ni har missat jelly pong pong så måste jag ju bara tipsa om dom, underbarast är väl nästan deras tvålar som luktar av det dom ska föreställa ( som dom här nedanför ) !
see u :*


Kommentarer
Postat av: Jordan:)

Kom du ihåg när vi skulle blunda när vi såg coca cola reklamerna? eller var det bara jag som gjorde det..?



Saknar dig:*

2008-11-05 @ 12:06:05
Postat av: Anonym

hoppas du svarar på frågor som kommit senaste veckan, för jag orkar inte ställa om min

2008-11-05 @ 15:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0