frågor & svar

hur har du fått din design så fin på bloggen? kan du skriva var/vad man ändrar det?
svar -
ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag gjorde, jag bara testade mig fram lite, hahha
så det blir lite svårt att förklara, men om du har blogg på blogg.se så kan du gå in
här och få lite tips på.

finns det några status-indelningar när man är iväg? typ att några är coola och några är töntiga?
svar -
konstig fråga.
klart att man skaffar sig några kompisar som men hänger med extra mycket och det är väl du själv som värderar vilka du tycker är "coola" eller "töntiga" mest själv.
klart att jag förstår vad du menar och jag själv + flera andra som har varit iväg på språkresa tycker att det är mycket mindre sånt på språkresor.

hur lång är du?
svar -
173-174, jag är inte riktigt säker.

Hej, jag har kollat igenom alla dina inlägg från när du var på språkresa iår. Det var verkligen jättesorligt att läsa när ni skulle skiljas och det, jag var påväg att börja gråta. Sån är jag, känslosamm! Hehe, jag är född -94, nästa år skulle jag vilja.
Eller ja, VILL åka på språkresa. Men mamma säger att jag inte får föränns efter nian, hur ska jag övertala?
svar -
jaa, jag började gråta när jag lämnade alla :/
ush, hahha , vad kul att du vill åka!
be din mamma att  kolla upp mer om språkresor, beställ ef katalog, be henne gå in och kolla lite här på bloggen, om hon har några fler frågor så är det ju bara att ställa dom här eller ringa in till ef.
prata om det tillsammans, varför du vill åka och allt som är bra med det, det är ju väldigt mycket.
åh, svårt , jag vet inte riktigt, du får testa lite ;)

Hejhej :)
Jag har skrivit en fråga till dig förut angående Toruqay.
Men to the point.Sedan jag ställde frågan har jag sett att du har svarat på liknande frågor och det verkar som det är hur många som helst som ska till Toruqay och det verkar ju hur kul som helst men det skulle vara lite roligt om du hade deras bloggar så man kan kontakta dem? :)För jag ska också dit!:) Bara om du har tid och lust!
svar -
först vill jag bara säga att torquay är bäst ;)
hahha, alla skriver ju inte sina bloggar eller mail.
men vi kan göra så här, om ni som ska till torquay skriver era bloggar eller mail i detta inlägget så kan jag sätta ihop en lista.
men bara om ni vill såklart !


 



Kommentarer
Postat av: sandra

hon/han som ville åka, men fick inte åka förnst i 9:an att tips kan ju vara att säga att hon/han kanske får högre slutbetyg i 9:an om hon/han åker sommran till 9:an istället för sommaren till 1:an (:

2008-11-13 @ 22:13:24
URL: http://strmstedt.devote.se
Postat av: kristin

är det enkelt att hitta i Torquay?

och så tänkte jag är det många språkresestudenter där? eller är det ett av de mindre resmålen??

2008-11-14 @ 19:19:47
URL: http://kristinke.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag skulle verkligen de va jätte kul om alla som ska till Torquay mailar sina bloggar/msn och se vilka som ska dit i sommar! För som sagt ska lilla jag såklart dit, inspereras en del av dig Naomi,för resevalet:)

2008-11-15 @ 00:30:21
URL: http://prepared.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ska till Torquay XD

Vill också gärna ha kontakt med andra som ska dit XD

2008-11-15 @ 12:51:23
URL: http://annaringbys.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag ska till Torquay (:



blogg: www.felicitybyfelicia.devote.se

2008-11-18 @ 22:00:32
URL: http://felicitybyfelicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0