shake me up




kom presic hem från stan, har hjälpt mina bröder med lite kläder tillsammans med pappa & jáel.
jag såg dom fina dinsko skorna, dom är fortfarande lika fina.
och på JC herr avdelning så såg jag en sån där mörkblå tröja jag har pratat om.
well, oh happy day, snart får jag ju min lön men den sparas ju till språkressan,
sen så har jag haft franska prov nummer 2 idag, det gick hyfsat, absolut inte mer.
annars så har det varit en ganska seg dag.
min förkylning har kommit tillbaka igen och det är svinigt kallt överallt.
sommar och usa !?
det känns långt långt bort, hahah.
ikväll så kollar jag antagligen på mtv´s EMA gala, gör ni samma sak?
see u :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0