yeh?

SHULULU ;)
idag så är det den 24, nästa 24 så är det julafton ;)
idag så var jag med fille pille (felicia) efter skolan, det är mitt nya smeknamn på henne.
vi skulle plugga till musikteori provet imorgon,, det gick ju sådär.
hahah, vi spelade ju iallafall rockband, det måste ju räknas som musik?
det är svinigt kallt ute, jag tycker att det ska börja snöa ordentligt så att det ligger snö på marken sen och kanske snöar sådär fint och långtsamt.
nu så ligger det bara ett tunt lager pulver över marken, tråkigt, och halt.
vi gjorde iallafall varm choklad när vi kom hem,
inte varm oboy som vissa säger, det heter VARM CHOKLAD :)
det var väl ungefär allt jag hade att säga just nu,.
bara att jag inte får kolla på prison break för pappa ska kolla på boston tea party.
när jag hör ordet party så börjar jag alltid tänka på
- ey we going to e beach pae yeh?
så uttalade våran engelska ledare jamie - we are going to the beach party yeh? -
dom sa yeh efter allt typ, och fancy, och cheers ;)
puss & kram

Kommentarer
Postat av: April

hey naomi



jag vet att det var lira i malta när ni var där men var det inte svårt att hålla reda på alla småpengar som på bussen och det, jag ororar mig för det. alltså allt med pengarna. grym blogg!



kramis från april

2008-11-25 @ 00:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0