2 dagar kvar till helg

hejsan,
och som jag längtar efter helgen !!
jag kom presic hem från dramat.
idag så har jag gått i skolan, såklart ;)
men sen så gick jag hem till fillan och satt och pratade i flera timmar, hon är bäst <33
när jag kom hem så gjorde mamma fattiga riddare, vilket jag aldrig har ätit förut :S
och jag är tydligen den enda ?
förlåt att jag inte skriver så mycket på bloggen, men det är så himmla mycket i skolan.
men jag försöker, och tycker att det är jätte kul när ni frågar saker, och kommenterar ;)
tack för alla krya på dig önskningar men tyvärr så är jag fortfarande jätte förkyld.
så nu ska jag gå och göra varm choklad och sätta mig med franska läxan.

see u :*

Kommentarer
Postat av: olivia

jag älskar verkligen dina kläder, jag vet att jag har sagt det förut med, dom är skit snygga :D

2008-10-08 @ 19:12:01
Postat av: maddeh

var du på reunionpartyt-08 i stockholm? :)

2008-10-09 @ 19:17:42
Postat av: ida

hejhej naomi inget dumt menat men du stavar alltid nåt nått! det stavas nåt

2008-10-10 @ 18:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0