baka baka liten kaka

vet ni vad jag hittade på ica ?
PEPPARKAKSDEG !!!!
jag älskar det, men bara den ena, den andra smakar ,, inte bra :)
hahha.
nu ska jag baka för man ska ha med sig något imorgon på dramat, vi ska ha lite längere tid efter som att det är lov.
och jag har ingen anning om vad.
sen så är det ugly betty, desperate houswifes och pappa har hyrt en film som heter Tracy.
ellen page som spelar juno har huvudrollen, hon är grym.
så nu ska jag baka,
jáel min minsta lilla syster ska tydligen sminka mig lite också.
see u :*



Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag hittade gammal pepparkaksdeg i frysen idag, tog en liten smakbit(mums), men vågade inte mer än så. Den hade trots allt gått ut ur datum..

2008-10-28 @ 22:36:16
URL: http://annaringbys.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Hej Naomi



Jag vill inte klaga men alltså jag tkr du borde uppdatera mycket mera. Till å med EF har börjat markandsföra din blogg och då borde man väl anstränga sig lite eller? Jag älskar verkligen din blogg men det här med att du skriver då lite och ja. Snälla UPPDATERA MERA! För det finns så många som gillar din blogg!



MVH



Jacqueline som älskar, verkligen älskar din blogg!





Lycka till!

2008-10-30 @ 00:18:49
URL: http://Tyvärr, Jag har ingen blogg
Postat av: Sara Nilsson - Luleå

Jajjemensan, Snälla uppdatera mera NAOMI! Jag håller med Jacqueline!

2008-10-30 @ 00:20:14
Postat av: Anonym

Jag håller verkligen med !

många kanske börjar tröttna på att läsa om du inte uppdaterar mer och det är verkligen jättekul att läsa bloggen men jag vill ha mer !

2008-10-30 @ 10:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0