bright and early

solen lyser faktiskt.
det är bra, äntligen, det har kännts som att jag ska blåsa bort eller dränkas i flera dagar nu.
hahah.
det är tidigt för att jag redan ska ha kommit igång, hahaha, jag ska redan ta av mig pjamasen.
snart så ska jag åka och spela badminton, mamma frågade så jag och mina 2 systrar hakar på.
jag sa presic till jordan att jag skulle - kick your ass in badminton - men vi får se hur det blir med det, jag är nämligen ganska dålig :P
hahah.
sen så vill jag gå ut och ta fina kort i solen, jag har några idéer.
sen kanske jag ringer chicken.
vi får se.



Kommentarer
Postat av: hanna

det är helt sjukt hur bra din blogg är! jag ö

läser den varje varje varje dag.

2008-10-27 @ 12:08:01
URL: http://cocacocacola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0