frågor & svar

var du på reunionpartyt-08 i stockholm? :)
svar -
yes, det var jag, såklart ;)

hej! jag vill åka på språkresa nästa sommar,men måste gå på konfaläger.sts hade ett med båda,men inte ef.tror du det är sämre på något sätt att åka med sts?(de verkar inte så seriösa)och klarar man en månad utomlands? förresten så älskar jag din blogg:D
svar -
  jag har verkligen ingen anning om det är bra med sts eller inte efter som att jag bara har åkt med ef. men jag har varit nöjd med båda mina resor så ef kan jag ju varmt rekommendera !
hur länge du känner att du klarar att vara iväg är ju upp till dig, men jag tror att det kommer att gå hur bra som helst.
jag har ju bara varit iväg i 3 veckor och det har funkat hur bra som helst och 1 vecka till på det med sina nya kompisar skulle ju inte skada precis ;)

hej, en liten pinsam fråga men jag skulle bli glad om du svarade på den, på malta fanns det typ någon affär som man kunde typ köpa bindor, och tamponger? eller ska man redan ha med sig det när man åker? jag vet piiinsam fråga!
svar -
oh nej, ingen fråga är en dum/pinsam fråga.
det är väl klart att det finns, jag menar det finns väl kvinnor på malta också,,,
tror jag :S
haha, men det är ju klart att det finns, sen kanske det är andra märken osv.
så jag har alltid haft med mig, det känns ju tryggare om man har dom man vet funkar ;)

vilken är din drömm språkresa?
svar -
jaa, det var ju inte så länge sen jag sa det men om ni vill veta det igen så ;)
men jag har tänkt lite till på det och ....
usa,kalifornien i 4 veckor på en gruppresa, kursen international.
och så hade jag nog valt global village, 
ja, det är nog min dröm språkresa just nu :)



och igen, tack för alla komplimanger och kommentarer om allt.
och tack för att ni rättar mig när jag stavar fel, det är gulligt ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag var också på språkresa till Malta, fast detta året :D I Bugibba. Det var sjukt kul. Det är synd att 3 underbara veckor tar slut så snabbt, och sen när man kommer hem så saknar man alla grymt mycket. Men det är ju en upplevelse för livet. :)

2008-10-12 @ 15:42:31
URL: http://mando0.blogg.se/
Postat av: me

gillar du att onanera?

2008-10-14 @ 16:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0