frågor & svar

Får du resan av EF eller ska du betala?
svar -
resan till malta förra sommaren fick jag av mamma & pappa.
resan till torquay och nu till usa har jag jobbat ihop alldeles själv.
så det är inte så att mina föreldrar att jätte rika som vissa verkar tro.
haha, nej, det har jag minsan klarat själv.

tänkte faktiskt ochså åka till usa !
fast har svårt och välja vart jag ska åka!
men är det smart och åka med EF ? , eller ifall det var de du åkte med förra gången ?
svar -
vad kul att du funderar på att åka!
vi kanske ses där ? ;)
att åka med EF är smart, riktigt klokt.
jag har åkt båda mina gånger med EF, och är super nöjd.
kan inte tänka mig att mina språkresor kunnde ha varit bättre !

hej !
jag ska åka till torquay i sommar men jag har en fråga, brukar det finnas internet hos värdfamiljerna eller nåt ?
eller hur gör man om man tar med sej sin egen dator ?
svar -
torquay är bäst !
att värdfamiljerna har internet är inte självklart, och absolut inte trådlöst, dom kanske har en dator där.
jag tycker inte att du ska ta med dig din dator, jag tog ju med min för att jag skulle blogga från min språkresa.
om du nu måste använda en dator så kan du låna familjens om dom har någon eller gå till något internet café.
men om du nu absolut vill ta med dig din dator, så är det bara att ta med den, om den är trådlös vill säga och förutsatt att det finns tillgång till internet ditt du ska.
men som sagt, så tycker jag att du ska lämna den hemma.

har du någon fan club man kan gå med i ?
svar -
åh, vad gullig du är.
nej jag har ingen fan club vad  jag vet, du får starta en ;)

 ben&jerrys , vad är det , vad kostar en sån att köpa där ungefär ?
svar -
ben&jerrys är min stora last, haha, en halvliter glass burk.
hahah nu låter det konstigt.
dom är underbara men dyra, ca 45 kr för en burk, men så räcker den ju ett tag om man inte äter upp hela på samma gång.
och så är den bäst ;)

kan du inte uppdatera mera!
svar -
jag ska försöka, jag har blivit lite dålig på det.
säg till om ni vill läsa mer av något eller har några förslag osv.



DET VAR EN LITEN DEL TILL AV FRÅGORNA,
MER SVAR KOMMER ;)






Kommentarer
Postat av: ....

är det flest tjejer eller killar som åker?

2008-10-28 @ 10:22:42
Postat av: Inez

Hur menar du med jobbat ihop språkresan? Har du sparat pengar?

2008-10-28 @ 13:43:53
Postat av: Fundraren

Men du måste ha sparat väldigt mycket pengar varje månad om du ska ha råd med Usa det kostar väl typ

20 000?? Hur tjänar du ihop det?? Får du mycket i månadspeng?

2008-10-31 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0