gymnasiemässan

hejhej allihoppa.
just nu sitter jag hoss farmor & kjell-åke efter att Yannick på göteborgs kontoret ringde för någon timme sen och frågade om jag kunnde vara med på gymnasiemässan imorgon.
ofcourse sa jag, och farmor & kjell-åke tyckte att jag kunnde sova hos dom för det blir närmare.
så here I am ;)
imorgon så befinner jag mig på gymnasiemässan 8:30 - 14:00.
så ni som ska dit får komma och hälsa på mig, i göteborg såklart.
på lördag så kommer jag även befinna mig på EF´s göteborgs kontor i läppstiftet, dom har nämligen öppet hus.
så då kan ni som ska dit komma och ställa frågor till EF´s personal, och mig såklart ;)

så det blir ingen skola för mig imorgon, efter mässan så ska jag dansa.
och sen så kanske jag sover över hos min farbror tommy, då slipper jag gå upp klockan 7 till baletten,
så vi får se hur det blir,
nu ska jag gå och umgås lite så svaren på resten av frågorna kommer någon annan dag,
eller så kan ni ju ställa dom live till mig i göteborg ;)

see u :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0