HOLY MACARONY !

kalifornien eller florida?
det är frågan,
men fatta vad sjukt glad jag är att det blir något av det!
USA I FYRA VECKOR  !!!!
jag kommer inte tro det för en jag sitter på flygplanet, helt otroligt.
och det ska bli så kul att bo hos en amerikans värdfamilj, man har ju hört så mycket om dom!
florida eller kalifornien?
ientligen så spelar det ingen roll, båda låter helt otroligt.
jag är mitt i ett glädjerus och vill bara springa och berätta för alla.
JAG KOMMER ATT BEFINNA MIG I USA PÅ SPRÅKRESA I FYRA VECKOR !!!!
ojojoj
jag lägger det här inlägget i min nya kategori som får heta USA, vi får väl se vart exakt det blir och vilket datum ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det känns som jag skriver hur mkt frågor som helst men jag undrar finns det bra shoppingmöjligheter i Torquay ?

2008-10-22 @ 19:39:44
URL: http://annaringbys.blogg.se/
Postat av: .....

gud vad kul för dej! jag är också glad,faktiskt,min första språkresa blev bokad igår! jag ska till hastings i 3 veckor,inte som usa,men klart att det är kul ändå,första gången liksom. har en "skum" fråga:vad behöver man ha med sej för kläder och skor till england?(har varit där på våren,men hur är det på sommaren? behöver man jacka och gympaskor eller kan man ha linne och flipflops?

2008-10-23 @ 15:36:33
Postat av: Anonym

har du varit i usa förut?

jag har bott där nämligen ;)

2008-10-23 @ 15:58:21
Postat av: kristin

Jag tycker Florida verkar tuffast om man säger så. Inte lite känt som kalifornien men. I Kaliforninen har du ju LA med allt sådant man ser på TV.

Men egentligen blir nog vad du än väljer kul och ännu ett minne för livet! känn efter i magen :) :p



2008-10-23 @ 16:50:47
URL: http://kristinke.blogspot.com
Postat av: .

om du får resan gratis ska du ju ta den dyraste:p kalifornien,men om du hellre vill åka till florida,så ska du ju göra det.haha jag undrar hur torquay uttalas?

2008-10-23 @ 17:05:58
Postat av: Hanna

vad roligt att du ska resa till USA, Jag föredrar nog florida miami/orlando - i orlando har du universal studios som är grymt kul! jag ska åka tillbaka dit igen. Epcot center, sea world och disney world! DET ÄR SÅ KUL! ILOVEIT!

2008-10-23 @ 17:36:05
URL: http://cocacocacola.blogg.se/
Postat av: nadja

tänkte faktiskt ochså åka till usa !

fast har svårt och välja vart jag ska åka!

men är det smart och åka med EF ? , eller ifall det var de du åkte med förra gången ?

2008-10-23 @ 18:23:41
URL: http://....
Postat av: -

Får du resan av EF eller ska du betala?

2008-10-23 @ 20:53:55
Postat av: Caroline

Åk till Cali!

Jag var där i somras med EF och jag kan inte säga hur underbart det var och med all billig shopping ska vi inte snacka om ;)

Jag skrev blogg när vi var där www.carroincali.blogg.se

2008-10-24 @ 11:25:16
URL: http://werne.blogg.se/
Postat av: olivia

gud jag tycker att båda verkar roliga :D men hur som helst hoppas jag att du får det bra!!! (:

kram

2008-10-24 @ 15:11:54
Postat av: Jojo

Jag har varit i både Kalifornien och Florida, inte på språkresa då utan med familjen. I alla fall, jag tror att du får det helt underbart vart du än åker! Väldigt svårt val det där, jag skulle ha världens beslutsångest ^^ Men om jag skulle välja rakt av nu så skulle det nog bli Florida. Fast det beror ju på, men faktiskt mycket varmare och härligare väder där och stränderna är helt fantastiska, för att inte tala om alla coola äventyrsparker! Fast Kalifornien är ju också helt fantastiskt! Men såklart blir det väll en helt annan grej på språkresorna så det är svårt att säga. Väldigt lång kommentar det blev, haha, men om du har nån fråga om nått av ställena är det bara att fråga på :)

2008-10-31 @ 13:28:28
URL: http://johannakylberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej..! vad kul att du ska till USA.! jag har också bokat en språkresa dit nästa sommar:) jag ska åka med STS, coast to coast heter resan:) Inga schemalagda lektioner, ganska skönt,, lite sommar får man ju ha;) hoppas att du får det bra!

2008-11-19 @ 19:06:44
Postat av: sandra

Jag ska åka med EF till Kalifornien i sommar, vad valde du? :)

2009-02-20 @ 00:22:32
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0