i´m gonna kick your ass

okej, just nu tycker jag faktiskt lite synd om mig själv.
 
min klass ska ha disco ikväll för att sammla in pengar, jag är sjuk
jag kan bara ligga ner och inte göra något, kolla på tv typ
det finns inget bra på tv
fläskil och jáel ska kolla på disney channel ikväll
dom är dom enda som är hemma
jag mår inte bra
jag missar dansen för andra helgen i rad
jag vill ha marsipan tårta, det står i kylen
jag kan inte känna någon smak, alltså inte marsipan tårta
mår illa när jag äter, alltså ingen marsipan tårta
och vi har inte fredag och klick hemma

feel sorry for me, hahaha
ush vad hemsk jag är ni vill ju inte höra sånt här, fast ta det inte så jätte seriöst ;)
nämen, på måndag så är jag frisk för då är det crew träff i göteborg
woho
någon annan ska komma?
i så fall ska jag kick your ass in bowling
bara så ni vet ;)

see u :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0