snart är det sommarlov

tjena allihoppa,
just nu sitter jag hemma hoss farmor & kjell-åke,
och har lyckats sno åt mig datorn en liten stund, hahah ;)
direkt efter skolan så var jag och dansade, modern den här gången,
koregrafin till uppvisningen kommer att bli grymm tror jag.
iallafallm, sen så träffade jag familjen och gick ut och åt, och sen, jaa
sen så åkte vi till farmor och kjell-åke.
och jag är så himmla trött !!
fast imorgon så ska jag ju upp klockan 7 och börja min dag med ett pass balett ;)
hahaha, sen så ska jag städa kontoret och sen tillbaka och dansa igen.

sen äntligen så jag hem och sova, fast antagligen så måste jag plugga,
det känns ju lite segt nu.

men en rolig sak är ju att det snart är höstlov, och sen jullov, och sen sportlov och sen äntligen,
sommar lov och språkresa !
visst längtar ni !?

Kommentarer
Postat av: jacqueline

hej, en liten pinsam fråga men jag skulle bli glad om du svarade på den, på malta fanns det typ någon affär som man kunde typ köpa bindor, och tamponger? eller ska man redan ha med sig det när man åker? jag vet piiinsam fråga!

2008-10-11 @ 12:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0