so long

förlåt förlåt.
för att det inte blev någon uppdatering igår, men endå rekord på länge av visningar på bloggen.
och jag ska bli bättre på det.
men jag hade drama först  på morgonen, och sen halloween fest på kvällen till klockan halv 2.
så det blev inte av att gå in här och fixa lite.
och idag klockan 4 så åker jag faktiskt till tyskland och kommer hem på lördag.
nu får jag jätte dåligt samvete för att så många har skrivit/mailat om att dom älskar bloggen och att jag ska uppdatera mer.
och nu kommer jag ju inte hem för en på lördag.
jag hoppas att ni klarar er tills dess, och att ni inte slutar komma in här och läsa,
i will make it up to you :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0