i´m back

hej :)
nu är jag tillbaka.
eller i egentligen igår men jag var så äckligt trött så jag orkade inte gå in och skriva på bloggen,
men oj, ni har visst gått in här iallafall, 20 kommentarer bara idag!
jag blir så glad ;)

jag har inte varit bortrest eller så sen i fredags, jag och min syster bara lånade min farbrors lägenhet medans dom var i uppsala.
det var mysigt.
vi köpte hem mat från aldardos, och sen när vi skulle gå in genom porten så gick inte nycklarna dit och vi kunde ju inte koden!
så vi frågade oss fram tills den 3 personen äntligen kunnde koden, och jag blev så glad över att äntligen få komma in att jag sa att jag älskade henne.
hahaha, sen så gick allt bra, vi värmde maten och gick sen ner till ica för att köpa godis, denna gången kunde vi koden ;)
på lördag morgon så gick vi och åt frukost på ett mysigt café och sen pallrade vi oss hemåt.
men det var riktigt mysigt att bara komma bort lite.

idag så har jag städat, på pappas kontor som jag gör en gång i veckan för att tjäna lite extra pengar.
imorgon så börjar tekniskt sätt höstlovet, såååååå jäkla skönt !!
vad har ni för planer?
nu när det är halloween och allt?
själv har jag lite på gång, men det berättar jag om imorgon ;)

see u :*


Kommentarer
Postat av: d

i want svaren på alla frågorna!

2008-10-26 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0