greatest

hellu babes ;)
idag har jag varit i skolan, suprise?
och haft utvecklingssamtal, det gick bra, förutom skit franskan som jag innerligt hatar.
men resten av betygen var bara bra, eller inte betyg efter som att vi får dom först till jul, men omdömena ;)
sen så åkte jag in till dansen, new style, och blev helt slut efteråt.
men jordan övertalade mig att gå en sväng på stan också,
och nu har jag köpt ett par skor som är svin snygga men jag är så tveksam på dom att jag inte vet om jag ska behålla dom.
mina kära converse hålls ju ihop av några trådar, men dom är ju så sköna.
dom nya skorna har en grov 7 cm gummiklack, är svart/grå blanka, det är lite "käng" stuck över dom, och så har dom en ull kant där uppe.
okej, nu låter det ju helt knäppt, men jag håller på att ladda min kamera så ni får se dom imorgon ;)
400 spänn från H&M.
ååh, jag vet inte, det är mycket pengar för mig,
jag överväger tills på fredag.

frågorna bara regnar in, och jag ska svara, några imorgon, osv.
jag är väldigt hungrig just nu, så nu ska äta middag klockan halv 7,
hahah,
sen så ska jag kolla på ugly betty.



see u :*

Kommentarer
Postat av: Johanwesterberg!

jaa franska suger xD .. men såklart är jag ju så bra på det xD

2008-10-15 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0