halloween

     

igår så var det grymt roligt med dom skönaste människorna.
det var kycklingar, rödluvor i trotsåldern, sjuksköterskor, ägg och andra konstiga grejer som kom hem till mig igår klockan 7.
vi gjorde någon 4 kamp som lisa & daria hade gjort, sjöng för linn som fyllde år i lördags och åt den fina tårtan som jag hade gjort, spelade rock band, smashades ägg och massa mer.
när klockan var runt halv 1 så låg alla i sofforna och bara pratade och klockan halv 2 eller något så pallrade alla sig hemåt.
förutom daria som sov över.
jag har utklädd till något, haha.
med lila lång lockig peruk, lösögonfransarna som är 1 mil och köpta i torquay, svart hög kjol, vit t-shirt och rosa drink paraply i håret.
tyvärr så fick jag ingen bra bild på det.
det var grymt kul igår iallafall <3

mer bilder finns på min bilddagbok .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0