vad ska jag vara på halloween?

god morgon !

jag har presic ätit frukost.
så nu är jag propp mätt.
ni vet man har ju två ben i armen?
jag har iallafall fått jätte ont i under armen och kan trycka in fingret imellan dom, helt skumt,
det känns som att jag har en stort blåmärke på armen fast det har jag inte.
spoky.

det är halloween den här veckan, eller på fredag mer.
ska ni på något roligt halloween party och klä ut er?
det är ju så roligt, att bara för en gångs skull hålla på med massa maskerad grejer.
själv så ska jag på en lite grej imorgon.
MEN JAG HAR VERKLIGEN INGEN ANNING TILL VAD JAG SKA KLÄ UT MIG TILL !
har ni några förslag, jag vet verkligen inte !

idag så ska jag göra något så roligt som att städa mitt rum, det ser ut som en bomb har slagit ner där inne.
det kommer antagligen ta väldigt långt tid för jag gör alltid 1000 andra grejer under tiden.
men om jag klarar mig levande ur det, alltså inte dör av tristes, så ses vi sen.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag var på nån halloweenliknande sak igår och var utklädd till fe. Letade upp vingar och rosa tyllkjolar sen jag var liten och snodde ett glitterdiaden med flygande bollar av min lillasyster.

2008-10-28 @ 13:47:02
URL: http://felicitybyfelicia.devote.se
Postat av: Emma

Du kan vara en djävul ;)

2008-10-28 @ 17:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0