all night long.

dansen är bokad and I´m ready to go,, or dance.
imorgon så börjar min första dansklass för terminen :D
ohhyes, det ska bli jätte kul, efterlängtat.

tisdag - new style
fredag -
modern
lördag -
balett, jazz och mtv grinding

5 klasser i veckan blir det, jag kommer på fullt upp ;)
men jag älskar att dansa, att bara fokusera på rörelserna och musiken och känna att det är allt man gör för stunden.
att ge 100 procent och röra benet lite mer åt vänster så att det blir perfekt.
känna dunket av musiken  och få kicken när man börjar.
som jag har väntat,

Kommentarer
Postat av: malin

Vad roligt att du dansar! Jag dansar Newstyle, Locking, street och showjazz! ;P

2008-09-02 @ 20:13:29
URL: http://busigatrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0